Office Manager
Je bent een enthousiaste zelfstarter met een HBO of WO opleiding, die zich in korte tijd kan ontwikkelen tot een allround en zelfstandige Office Manager. Je bent leergierig en in staat om verschillende werkzaamheden je snel eigen te maken. Wij zijn op zoek naar een kandidaat die assertief is op gepaste wijze. Binnen deze functie zijn organisatietalent, flexibiliteit, stressbestendigheid en inlevings- en aanpassingsvermogen belangrijke eigenschappen. Je kan snel schakelen en zowel zelfstandig als in teamverband werken. Het betreft een nieuwe functie, waardoor er ruimte is om deze rol zelf vorm te geven.
Leergierige en enthousiaste Office Manager (32-40 uur), Haarlem
In deze functie fungeer je echt als spil van de organisatie, in de breedste zin van het woord. Je ondersteunt de Algemeen Directeur en je collega's in het veld die de events begeleiden. Dit houdt o.a. in:
• ontvangst van bezoekers van de inhouse events
• verantwoordelijk voor de representativiteit van kantoor;
• eerste (telefonisch) aanspreekpunt;
• secretariële werkzaamheden zoals: afspraken maken, agenda's beheren en post- en email afhandeling;
• notuleren van vergaderingen;
• ondersteunen, danwel coördineren van interne projecten en events;
• website en social media up-to-date houden;
• klantverzoeken beantwoorden via de e-mail;
• facility management en contact onderhouden met leveranciers.
• HBO werk- en denkniveau;
• enige relevante werkervaring;
• uitstekende beheersing van de Nederlandse taal;
• goede beheersing van MS Office pakket;
• flexibiliteit;
• betrouwbaarheid en accuratesse;
• representativiteit (gastvrouwrol);
• proactiviteit.
• inspirerende werkomgeving;
• collegiale sfeer;
• nieuwe rol die je zelf vorm kan geven;
• veel ruimte voor eigen inbreng en groei;
• maximaal salaris van € 2.500,- bruto per maand.
Interesse? Mail dan naar info[at]eventplaats.nl.
>> Ga naar pagina-overzicht